Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-10

Phoenix

Så... nu är jag äntligen klar med målandet.
Det är så ytterst sällan som inspirationen och kreativiteten faller på att jag måste ta tillfället i akt när det väl händer.
Eftersom konsten alltid varit min uttrycksform, så känner jag verkligen hur något fattas mig när jag inte målar.

Det hela började som en skiss till en eventuellt framtida tatuering.
Skissen blev en teckning i rött bläck som jag blev mycket nöjd över. =)




Teckningen inspirerade mig ytterligare till att sätta igång och måla en tavla. Sagt och gjort. 6 timmar senare så är tavlan målad, sambon nattad, katten matad och min kreativitet är inte på långa vägar mättad!
Så jag har gjort bakgrunden till 3 tavlor till och imorn ska det målas när Fredi leker med tv-spelet.

Såhär blev dagens tavla:



Kommentera gärna om era synpunkter på både teckningen och tavlan! Man vill ju veta om något ser fördjävligt ut i andras ögon eller ej.
Nu är bilderna i jävligt dålig kvalité då jag inte orkar dra fram kameran och sätta den på laddning, eller sätta igång kopiatorn... Så just nu får ni hålla till godo med det här. Får lägga upp i bättre kvalité lite senare.
Sov så gott Sverige!

6 kommentarer:

  1. wow supersnygg! *prestationsångest* ;D

    SvaraRadera
  2. oh nej få inte prestationsångest! du vet att jag älskar det du skapar! därför tycker jag att ditt gillande betyder otroligt mycket! tack!

    SvaraRadera
  3. kan bli en riktigt grym tatuering.

    SvaraRadera
  4. Otrooooligt fin! :D Vill ha en sån tatuering...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!