Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-28

när katten nosar mig i örat

jag är så trött nu, att jag nog ska ta och dö framför tv:n resten av kvällen..
orkar verkligen inte uppdatera nu.

har en sessan som suktar efter min middag genom att sätta sig på armstödet till soffan och nosa mig i örat... det låter som att hon flåsar jättehögt när hon är så nära...
sötnöten. hon vet hur man charmar matte hon... (skämmer bort henne och låter henne smaka av tonfisken)

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!