Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-19

Je suis une artiste!

nu har det målats två tavlor till... men de kan jag inte lägga upp för de är två utav de tre PIF:en som utlovades för herrejösses länge sedan. Så, Linnéa, Sandra och Evelina... Snart är det dags för er att få dem också!

Bättre sent än aldrig va?

Men nu ska jag eventuellt fortsätta måla, när man ändå har inspirationen igång... Tänk vad en kväll med panikångest kan göra för kreativiteten?
Nåväl... imorn ska jag ordna kuvert så jag kan skicka iväg paketen till de tre tuffa brudarna som gjorde sig förtjänta av dessa oerhörda konstverk skapade av självaste mig... eller nåt. =)

Får se om jag lägger upp en bild på nästa tavla snart då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!