Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-18

je suis le creatíf! (stavas det så?)



måleri målera...


jag skapar... vad det blir i slutändan vet ingen... inte ens jag.


antagligen blir jag inte nöjd, som vanligt. men andra brukar gilla det.



lite "serie"-ritad tjej blev det här... vet inte om jag är klar än... återstår att se....

har ett skapar-flow nu... så det kommer nog målas mest hela natten här tror jag. så länge det finns kahlua kvar är jag nöjd.


Jaha, såhär blev den väl då... känner mig färdig med henne, men inte med att måla. är inte nöjd, den blev ful. men jag har tröttnat på motivet. så över till nästa.




3 kommentarer:

  1. Jag tycker att den blev snygg! Hur går det med dom där 5 kilona och din pt nu då?

    Ochjaså, ahr du en gammal förlovningsring?

    SvaraRadera
  2. ja, jag och fredi bestämde att vi skulle ta av dem,då det inte kändes äkta med förlovning utan löfte om giftemål. nästa gång blir på riktigt. de fem kilona vet jag inte,.. vågar inte väga mig.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!