Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-10

Ia

Oh vad jag saknar min vän Ia... Sedan hon flyttade till Visby för en herrans massa år sedan har jag inte träffat henne en enda gång. Vi hade superkul ihop hon och jag. Och för en gångs skull var man inte den enda tjejen som var näst intill liiiite för grov i käften för att det skulle vara ok.

Jävlar vad roligt vi hade.

Och hon är störtskön i sin nya blogg.

Gå in och läs HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!