Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-12

hösten

jag har skrivit ett ganska långt inlägg som är väldigt öppet.... men jag vet inte om jag skulle ångra publiceringen av detta, så jag väntar med det tills imorn.

idag var det vackert ute. trädkronorna står i brand vid Ängsvik, och havet börjar skifta från blått till stålgrått. Kylan kom också. Men så länge jag ser hjordar av rådjur på de gulnade fälten så gör det ingenting.

Färgerna är så vackra nu... man glömmer bort att sommaren är slut... aldrig skriker träden så desperat av liv som när de är påväg att dö för vintern.

jag älskar min höst. levande ljus och en varm film och en kopp grönt thé med citron och honung...

en årstid som tvingar på oss livskvalité... hur kan man inte älska det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!