Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-14

du fattar ingenting, fattaru väl!?

Satt och klistrade klistermärken med Zara i hennes målarbok ikväll... vi hade precis busat och hon var "min" tjej ikväll.... bara jag som gällde, vilket var superkul! Världens bästa terapi... =)

¨Hursomhelst... vi ska precis hjälpas åt och klistra en liten trollslända i ansiktet på en ritad gris när jag frågar, (lite lagom pedagogiskt för att hänga med i fantasins värld):

- Oh! Flyger trollsländan? Vart flyger den då?

Zara tittar på mig, himmlar lite med ögonen och slår ut med händerna, sådär lite lagom lillgammalt:

- Men neje! Emma... det är ett klistermärke! Den kan inte flyga!

oj förlåt... shit sorry... jag är ju dummare än tåget jag....

Glömde jag säga att Zara fyller TRE år om några dagar?
En tre-åring är smartare än mig. Jag tackar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!