Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-15

dagen innan jag blev singel

berättade jag inte förut att Fredi var så glad i bilen för att vi lackat om den helt och hållet?

Lyckan har varit total, och han har hållt på med bilen och putsat varje helg...

idag körde jag in i cykelhuset vid parkeringen...

behöver jag säga mer än att Fredi slängde på luren i örat på mig?


P.s... det blev inte så farligt som man kan tro... bara en repa i plasten på kofångaren... men det hann jag aldrig säga till honom...

4 kommentarer:

  1. Ojdå, jag hoppas att det ordnade sig, men en liten repa på kofångare låter inte ås jätteilla...

    Ska se över min pojkväns ekonomi kanske, jag kanske kan låna fikapengar av honom!

    SvaraRadera
  2. Varför är kofångaren sprucken på min bil?... mmm just det, en kvinna! Varför har jag min 850 istället för min 760 Turbo? För att en kvinna kraschade min förra bil! Och det här är inte taskit, det är statistik!

    SvaraRadera
  3. Kvinnor kan inte köra bil. Det har jag konstaterat för läääänge sedan! :)

    SvaraRadera
  4. men vafaaaaaan! Jag är fan grym på å köra bil, men kanske inte as-stressad, nyvaken och när jag glömt min medicin... å är jag nog inte så säker. nej.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!