Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-04

Tack glamour!

Vet ni!? Jag blir lite glad i ögat av det här. Mitt hjärta skuttade till ett extra slag. För vet ni?!
Det där är vad jag ser i spegeln varje dag... Och hon hade mittuppslaget i Glamour i Usa?! Storbritannien? äsch jag vet inte var,... men jävlar vad bra av dom!

Betyder det att det äntligen kan ta slut den här jävla Size Zero-idiotin som varit alldeles för länge och skadat alldeles för många?

HÄR
står det om det.

1 kommentar:

  1. Gud, vilken fin kropp - och vad fruktansvärt skönt att äntligen få se en naturlig bild på en normalviktig tjej. Så där som så många ser ut, men som media har gömt undan och redigerat bort tidigare.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!