Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-02

A sucker for vampires

jag kollar på True Blood nu. En massa avsnitt i rad. Aj lavv!!

jag är nog lite förälskad i vampyrer ändå... det är ju nåt erotiskt över det där med suga blod från någons hals...
det här är nog mitt tantsnusk.

Vampyrgrejer värda att kolla upp även om man inte gillar vampyrer:

Vittorio the Vampire -Anne Rice /jäkla bra bok.
Interview with the vampire - Anne Rice /boken är bra, men filmen bättre med Brad Pitt, Antonio Banderas, Kirsten Dunst och Tom Cruise.
True Blood /världens bästa tv-serie
Bram Stokes Dracula /den där nyare filmen. sjukt bra.
If I was your vampire - Marilyn Manson /sjukt bra låt från skivan Eat me drink me

3 kommentarer:

  1. True blood är bäst!! Jag väntar på det sista avsnittet i säsong två, vill seee men vill samtidigt inte för sen blir det ju inte mer. O_O

    Kul att du gillade din bok! :D
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag är inte förälskad i vampyrer utan i Alexander Skarsgård ;-) Men det är bra!

    SvaraRadera
  3. Dedikerar den här till alla damer och vampyrer överallt! http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=286

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!