Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-16

rippad stil

kollade spegeln igen.
hej hej tjockis! hur mår du?
sur tjej tittade tillbaka.
va? tål du inte tjockisskämt!? tråkmåns.

tänkte "det här går inte an!"
köpte två liter cola och en glass.
herregu! 50kr kostade isen!
ben'n'jerrys... forever.

tog en cigg.
hostade upp en till lunga.
känner mig som fräschast i stan.
stad? haha... knappast.

ska man skaffa sig älskare kanske?

4 kommentarer:

  1. Hm, jo det gick ganska bra i alla fall, men jag stack ner huvvet i johnnys ostbågepåse lite senare på kvällen också...

    Funkar det med krom? Isf vill jag också äta det. Min syrra äter det varje dag och blir kallsvettig om hon är utan, men hon kan ändå inte säga säkert att det funkar. :D

    SvaraRadera
  2. Asså, fan vad jag saknar dig! Kom hit NUUU!!! :*

    Ps. Har du någon idé till fotograferingen? Vill verkligen fota dig i ett fint sammanhang men har fått hjärnsläpp!! :C

    SvaraRadera
  3. Linnea: man ska ju äta det som en kur, och inte som ett substitut. för vissa funkar det. för andra inte. men det är ju bara mot socker-suget och inte mot det andra onyttiga...

    sandra: mycket smink var väl min enda tanke. får ju inte se att det är jag heller... ;)

    SvaraRadera
  4. Såsåså!! Skärpning nu! Fokusera, rök lite mer, ta en kopp te och kör hårt :) Jag tror på dig så jääkla hårt ;)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!