Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-17

ordbajs

när nya håret kom in i mitt liv.
då kändes livet mycket lättare.
det kändes som man kunde göra vadsomhelst.
och komma undan med det.
för nu var jag ju ändå snygg?

om jag sökte till idol skulle jag gå vidare.
bara för att jag ser ut som en stjärna.

och inte vilken stjärna som helst.
näe. man lyser som en sol minsann!

lite uttråkad. borde plugga jag vet.
men jag orkar verkligen inte just nu.
vill bara titta tv.

nämen! går det att slita sig från datorn?

jajemän. ska inte skörda farmville förränn imorn.
damnit. ska inte vara hemma imorn.

fan också. min majs kommer vissna.
dags att ansöka om konkurs?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!