Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-14

om det där med att vilja vara knäpp

har ni varit med om såna dagar då man bara får lust att tappa förståndet lite granna?

när det skulle kännas lättare om man bara blev lyckligt ovetande om allt viktigt och oviktigt och blir lite galen av sig. så pass knäpp att man inte har någon självinsikt.

idag är det en sådan dag för mig.

självförtroendet är i botten, och inte blir det bättre av att man klankar ner på sig själv ytterligare.

så vad gör jag? jo. istället för att göra de saker jag borde göra, för att det är viktigt. så skiter jag i allt och umgås med polare istället.

harebrahej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!