Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-17

nattinus ät inte grus!

möte om LIA imorn i plugget.
sen ta mig till bokhandeln.
köpa bok. för att kunna plugga.
tråkigt köp. bara kosta pengar.
sen försöka hitta drop-in tid på kanske plupp &co?
eller nån annanstans där de trimmar barr.

ny frisyr analkande.

trött på långt hår.

trött på att inte ha lugg.

trött på "rock"-stripor.

trött...

godnatt!

2 kommentarer:

  1. Tänk noga innan du klipper för kort bara. Jag mår fortfarande skit över min pageklippning för tre år sen...

    SvaraRadera
  2. Gör som jag, klipp en lite längre page om du inte är säker på hur kort du vill ha. Första gången jag klippte av håret så tog vi en bit längre än vad jag egentligen ville ha - bara för att jag skulle vänja mig vid längden och se om jag trivdes i det. Nu har jag ju ytterligare lite kortare hår och bara önskar att jag hade rakt hår så att jag kunde klippa en riktig page.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!