Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-23

Saknar du mig?



mamma sa: Emma du föddes med blå ögon
emma: gör inte alla bebisar det?
mamma: kanske, men du har så fina blå ögon
emma: jag har gröna ögon, vem pratar du om egentligen?
mamma: du har inte gröna ögon, du har blå ögon! sluta nu.
emma: mamma... har vi varit ifrån varandra för länge?

1 kommentar:

  1. Det låter jättebra!:) Jag kan ju välja ut några av mina tusen titlar i litteraturlistan som jag kan leta efter... Jag kommer ha jobb med den där jävla listan hela hösten.
    men det känns ju värt i alla fall!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!