Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-24

Kan inte du suga av mig?! eehh...

Jag fick en mycket underlig kommentar på mitt inlägg om att skicka nakenbilder på sig själv till höger och vänster över nätet till främmande människor... mycket besynnerligt.

Jag förstår det inte riktigt, och slängde ihop en liten kommentar efter jag läst det...
-----------------------------------------------------------------------------------
Lhaarsh0 sa...

haha. Jag har inför min inre syn sett ljuset! Det var bäcksvart. Trycket öronbedövande. Vart är lilla masken på väg undrar jag... Jaha, där borta är det något som lyser... Hmm har puben öppnat även här nere eller är det en undervattensfarkost? Lilla masken går igång direkt med tunga artilleriet redan innan de setts. "Kan inte du suga av mig, det är det bästa jag vet? Vill komma i ditt ansikte och fylla munnen så är du min..." "Blubb blubb" kommer svaret och precis när lilla masken anar sitt mål så hoppar han på henne och de rumlar runt direkt. Han hinner med en tanke innan hon tar honom till himmelriket. Oh, she likes it rough!

Marulken får värsta chcken. Shit tänker hon, jag har bara slickat i mig fisk tidigare men köttpinnen rev skönt hela vägen djupt ner i halsen. Deepthroat; [X] check! "Lilla masken" hooked me [on a feeling]?

måndag, augusti 24, 2009

---------------------------------------------------------------

Vad försöker du säga? att du har en liten metmask?
eller var det en köttpinne? eller rent av en fisk?
jag vet då med mig att jag då inte har någon marulk i brallan, och om det är vad du trodde flickor hade mellan benen så ber jag dig ödmjukast att söka damer någon annan stans än i Marianergraven... för fina flickor luktar inte urtidsfisk mellan benen.

harebrahej!

2 kommentarer:

  1. New yorker? Jag har inte handlat kläder i butik på så länge att det finns en helt ny kedja alltså?
    Okej, där handlar vi också!

    Trevlig snuskgubbekommentar...

    SvaraRadera
  2. Haha, men wtf? Jag hade tagit det för en snuskkommentar om det inte vore för att den är så konstig och.. oförståelig? Hahaha, gud. Jag dör!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!