Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-20

Roligt och knas

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

(Vissa saker blev roliga, andra lite mindre. Men jag tog bara vart tionde sms!)

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Yeah, vi antog det men visste inte när Fredi skulle komma tebaka.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
vi är typ 10 pers nu men snart kommer det fyra till.

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
jag sa ju att dom inte skulle kalla dig annars, fan vad bra bruden!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
vad musigt!

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
läste precis din blogg.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
H-B 01:03 82 SL biljett tillgänglig till 01:03

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Wiie! Jag är så glad för din skull!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jag gillar ju inte ens räkor!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Vad härligt!

10. Din romantiska replik?
I know, jag tar det lilla mitt lilla emohjärta får =)...

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Haru åkt än?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!