Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-16

Om konsekvenserna och ursäkten.


Jag känner att jag måste be lite om ursäkt. Speciellt till Emma...

Igår på "Ärnst"s inflyttningsfest var det dags för spelet "Våghals".. ett typ snurra flaskan/Sanning o Konka spel.
Skitkul! Om man ger fullt ut.

Jag fick ett konsekvens-kort: "Skicka två Sms till olika personer med texten: Om polisen undrar vad jag gjorde i natt mellan 00:30 och 01:30 kan du väl säga att jag var med dig. Berättar mer sen."...

sagt och gjort. jag skickade ett till Tina, som jag visste sov, och jag kunde förklara för henne morgonen efter vad det hela handlade om. Och så skickade jag till Emma. För jag tänkte att hon skulle nog fatta att det var ett skämt.

En sekund senare får jag ett Sms där det står :" Hej, vännen. Hur står det egentligen till?"

ajdå. fan också. får inte enligt spelreglerna svara när hon ringer eller svara på sms.

Får senare ytterligare ett konsekvens-kort där det står: "Ring till valfri person i din telefon-lista och säg: "Jag är naken." Lägg sedan på, och svara inte om personen ringer upp."

Ringer Emma... och tänker att nu MÅSTE hon förstå att jag bara jävlas...
Reaktionen i telefonen efter ett halvt flåsandes : Jag är naken... är oslagbar...
Emma: Nämen... Ojdå!

jag älskar dig Emma... du gjorde min kväll, och jag ber hemskt mycket om ursäkt om du blev orolig... eftersom du ringde så mycket. Och patrik ringde sen, och sen ringde ni till Saccan och typ... aa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!