Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-14

Jävligt snygg

Jag har fyndat! köpte tre klädesplagg för 317,50kr idag. Mycket enligt vissa, egentligen mycket för mig med. Men när prislappen egentligen skulle varit över 900kr så anser jag det var ett fynd.

Köpte en jeans-jacka i bolero typ. Superfin. Ett vitt linne med knappar i fram. Och en lång LÅÅÅÅÅNG tröja i Senapsgul/orange. ja vet, inte jordens snyggaste färg. Men JAG passar i den. det är väl det som räknas antar jag.

Har inte vägt mig på länge nu. men det känns ganska skit samma. Jag kommer i snygga kläder och passar bra i dem. Så småningom kommer jag vara nere på 70kg igen. Men det känns som att jag kan acceptera mig själv och hur jag ser ut bättre nu. Och har inte lika bråttom som förut.

Jag är semitjockis och JÄVLIGT SNYGG! ;)

Imorn blir det kräftskiva hos Fredis morbror med fru, då kusin Helena ska flytta till Gävle för att plugga i tre år. Så det blir lite hej å tack till henne.
Sen på kvällen så blire kalas hos Ernst. Eller Sofia som hon egentligen heter. Inflyttningsfest serdu.

Kommer bli fint! Saccan + M. (ev. inte), kommer slagga hos mig. Så det blir trevligt med extra frukost-sällskap. =)

Harebrahej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!