Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-05

Fear of my life.

Jag är livrädd för och oroar mig konstant för vissa saker. Vissa saker mer tvångsmässigt än andra. Vet inte om det är normalt eller inte. Men känns som jag bryr mig mindre om det.

Det här är mina, ibland fåniga, rädslor:

* Bröstcancer... tror alltid jag ska behöva ta bort nassarna för jag hittar alltid nya knölar. Får jag för mig.
* Oplanerad graviditet.. ständig oro för detta. Vill inte vill inte vill inte!
* Att om jag går förbi en bensinmack så ska den explodera
* Att polisen vill ta mig för fortkörning
* Att polisen vill ta mig för att jag tänkt olagliga tankar.
* Att mamma ska dö
* Att Fredi ska råka ut för en olycka på sjön.
* Vatten. Allt vatten djupare än 30 cm.
* Sånadära "sug-toaletter" som finns på finlandsbåtarna.
* Tomma omklädningsrum... tror alltid att någon ska tvinga i mig heroin och mörda mig.
* Gångtunnlar med trasigt lyse i. Som gjort för våldtäkter.
* Utomjordingar... tror inte riktigt på dem. Men är livrädd för tanken om de skulle finnas.
* Krig. Jag tror alltid att det ska bli krig.
* Att inte få välja när jag ska dö, eller hur.





Andra är rädda för den här godingen. men inte jag! tro't eller ej. Musiken är många gånger tröst... Och mannen objektet i de våtaste av drömmarna. Så ere..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!