Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-21

Energi-överflöd

Idag har jag miljoners för mycket energi till övers att det känns som att jag kommer göra något utav dessa saker snart:

1. Skrika rakt ut.

2. Springa en mil.

3. Städa hemmet.

4. Ta en cigg

Röksuget tog över. Blir en cigg innan jag städar. Och sen får vi se när Fredi kommer hem, om jag hinner springa innan dess... Dock inte en hel mil.

Dagens Spotify-fynd:

Fuck You av Lily Allen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!