Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-16

VARMT

Sessan är fortfarande sur, och jag tänker INTE träna idag! Det är alldeles för varmt för att gå ut och kuta. Kanske kör lite styrka om jag får tråkigt. Men det kommer inte vara något jag prioriterar idag inte. 27grader här hemma och jag DÖR!

Sessan har lång päls i den här värmen+feber... fy fan!
eller ja vet inte om hon fortfarande har feber. Hoppas inte. Men ändå. Lång päls i den här värmen måste ju vara olidligt.

träffade Nettan och hennes två gryn i Mölnvik alldeles nyss. Lilla Shakira är som vanligt glad att se mig och Tony är så stor nu att det är skämmigt att få pussar på kinden... så det får vara "i smyg" som han säger det. Med andra ord inte inför hans kompisar, för han kan ju se töntig ut inför dem...

Jahapp... bara inse att Tant Emma börjar bli gammal då.

2 kommentarer:

  1. men hörru, man kan faktiskt kuta på kvällen! typ vid 21 brukare vara överkomligt. :P

    SvaraRadera
  2. meh, sluta peppa! bara för du är hurtbullen arne.... hihi... =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!