Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-16

Uppdatering av läget + bilder

Sessan kändes lite piggare idag. (hon var vaken 5min) men skulle ändå få åka till Fröken veterinär. Väl hos veterinären blev vi superpigga och sa: April April! Jag är inte sjuk! Får jag åka hem nu?!


När vi kom hem från veterinären blev Sessan arg på matte. Och kastade minst trippla onda ögat under vardagsrumsbordet. Och när hon fick medecin fortsatte hon kasta ögon fast denna gång från under sängen. (där matte inte kommer åt alls)


^ arg sessan

men om man är såhär sjuk, som bilden under... då måste man ju få medicin. Men det vill inte Sessan vara med om. Så hon kissar lite i mattes nya gympaskor. tackskaruha!


Och eftersom Sessan utvecklat sin egna version av anorexia nervosa... så tar matte och tvångsmatar henne tills hon får upp egen aptit och tarmarna börjar arbeta igen.

Ett riktigt litet smörgåsbord.

Men Sessan hoppas på att matte inte ska hitta henne om hon gömmer sig lite... oh fy! äcklig medicin! det vill vi inte ha!

2 kommentarer:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!