Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-17

Semester

okej. nu äre såhär va.

jag kommer ta semester. jopp! man kan vara arbetslös och ta semester.

jag ska ta semester från alla vardagsbekymmer, bloggen, lägneheten, sverige... ja allt.

för på söndag åker jag och fredi med mina föräldrar till Finland, och umgås med mormor och morfar mina i Kotka, nära ryska gränsen.

Fredi ser fram emot resan eftersom att Kotka är finlands största hamnstad, och alla gubbar han jobbat med har berättat anekdoter om just Kotka, som var viloplats för besättningar som ville till ryssland under sovjet-tiden, men inte fick komma in.
Så vi ska till Sjöfartsmuséet en dag. Och jag ska visa honom mitt paradis på jorden. Langin Koski.

Världens vackraste fors.

Sen efter det, så hinner vi vara hemma en natt, och sen bär det av till Bohuslän, till polarnas sommarställe. Så vi åker med Tina, Conny och deras lilla Zara. Kommer bli askul tror jag.

Jag ska försöka skriva något enstaka inlägg, och lägga upp någon bild, men vi får se hur det blir.
Vet inte när jag får tillgång till dator heller.

Så nu vet ni min Semester-planering också.

så... harebrahej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!