Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-18

Om när Fredrik vet allt, och jag är dum i huvet.

Jag - Hörrö... skaru inte ta å fixa externa hårddisken snart så jag kommer åt mina gamla filer och musik?
Fredi - Mmm, om det vore så lätt, så hade jag redan gjort det.
Jag - Varför är det så svårt då?
Fredi - För jag vet inte om jag sabbar den mer om jag börjar pilla på den.
Jag - Varför kan vi inte lämna in den nånstans då?
Fredi - Var skulle det vara nånstans? Och vad har du bland dina gamla filer som är så viktigt då?
Jag - Amen, typ. Alla gamla foton från tiden innan dig, å all min musik.
Fredi - Tiden innan mig var väl inte så viktig, och dessutom lyssnar du bara på dålig musik.
Jag - Men vafan! Ska det vara så jävla svårt att laga skiten?! Lämna in den nånstans!
Fredi - nej.
Jag - Varför inte då för?
Fredi - För att jag kan laga den själv!
Jag - och varför har du inte gjort det för då?
Fredi - För jag är trött på att lyssna på Marilyn Manson!

Jag ledsnade ganska snabbt på hans dumma argument, och satte på en av mina SJU Marilyn Manson skivor bara för att påvisa att det inte spelar någon roll om skiten är lagad eller inte. Han kommer få pinas ändå... Och just nu, tänker jag skruva upp volymen.

3 kommentarer:

  1. Ja, det är ju jättebra med blåbär. :)
    Fast jag känner mig som värsta skummisen när jag är ute och plockar för dom största bären växer tydligen bara precis vid gågatan nära husen och folk som går förbi tror att jag sitter och kissar, eller är en knäppis. SÅ nu lyssnar jag på ipoden och stirrar på buskarna bara så märker jag inte ens folk som går förbi.

    Du ser smal ut på bilderna förövrigt! Är så avundsjuk på dig.

    SvaraRadera
  2. Tack! va inte avis!! du är ju skitduktig själv! nu har ja inte sett nå bilder, men ja kan bara gissa att du är en riktig puma!

    SvaraRadera
  3. men vafan! slå fredrik och lämna in hårddisken själv. sämsta argumenten ever.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!