Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-13

En stund av svaghet

En stund av svaghet infann sig när jag skulle lägga fram något ur frysen att äta imorgon...

Fredi har köpt glass...

jag tog fram en sked. satte mig i soffan... ångrade mig en sekund... och bestämde mig för att gå upp och se mig själv i spegeln och frågade mig själv om jag VERKLIGEN behövde den där glassen...

nu ligger den stilla och kall i frysen och väntar på att Fredi ska komma hem och äta upp den.

för jag vägrar!

DUSKAINTEVINNAÖVERMIGGLASSJÄVEL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!