Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-10

Tack så mycket snälla farbror!

Det var avslutning idag i skolan.
var inte med på tack.å.hejdå.lunchen för ungarna... kände att ja hade för mycket att göra för det.
Men sen var det personalfika i personalrummet.

kafi och princess-tårta jo.jag.tackar.
mums.

folk var ledsna... inte jag. jag kände inte dom som sagts upp p.g.a arbetsbrist.
tänkte bara att det var tur att jag fick vara med, så jag också fick tårta.
tänk att jag fick det. en liten sketen vikarie som brukar bära deras returpapper till stora bilen varje onsdag.

blev lite blomutdelning till dom som skulle sluta... massa gråt från tanterna.
lite gråt till... lite skratt åt något som nån sa...

och sen... jag fattar ingenting!

rektorn:
" ja som vi alla vet så har ju våran vaktmästare varit sjukskriven ett tag nu... och vi märkte ganska snabbt att skolan höll på att förfalla.
och så från ingenstans kom Emma... som en superman och krossade alla våra fördomar, och har gjort ett superbra jobb!

så därför Emma vill vi tacka dig med en bukett, och hoppas att om chansen uppkommer att du vill komma tillbaka till oss."

OJ!! tack så mycket snälla farbror sa jag och han fick en kram...
och blev ordentligt överraskad och rörd.
se vad fina de är!!

3 kommentarer:

  1. Shit vilken överraskning du fick! Kul att de "tog sig tid" att uppmärksamma dig! :)
    Du har säkerligen gjort ett DUNDER-arbete där på skolan!

    Bra gjort! :)

    SvaraRadera
  2. tack! ja det var jättekul när man gått och trott att man gjort ett mediokert jobb för man är oerfaren.. =)

    SvaraRadera
  3. min duktiga, duktiga amazon! de hade aldrig klarat sig utan dig. :) poos

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!