Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-09

Mackan återigen!

Idag blev jag återigen kallad för McGyver av ungarna på jobbet.

Ja, jag lyckades ta mig till jobbet idag!! Wuhuu! *klappar på axeln*

När jag frågar varför dom kallar mig för McGyver får jag bara svaret:
"För du kirrar ju allt! Fast du är en TJEJ-VAKTIS"

Åh... tonåringar är alltid så politiskt korrekta. De är ju för härliga..


ibland.....


Vilken tur att det inte var för vi hade samma frisyr i alla fall...

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!