Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-17

Livets mening

Jag har ett ord som sammanfattar HELA LIVET! det ni..

är ni redo?

heeeelt säker?

okej, här kommer det..

eller vänta... jag ska bara svara i telefon-...

så...

var var jag nu?

ja, just det. ordet vi söker är:

PARADOXALT!

för när man svurit sig hes på allt jävla regn som öst ner, så kom jag på mig själv att svära över den där jävla solen som bländat mig idag i bilen, och lyst rakt in på datorskärmen att jag inte sett någonting.

och lagom jag vant mig vid sol-fan sen så kommer jag vilja vara ute och grilla med nära och kära.
men då kommer jag svära över att det är grillförbud pga torka.
och lagom som sensommar-vädret kommer med sina åskväder så kommer jag nog börja gnälla på regnet igen.

Men men. helt ok ändå. Det är ju trevligt med omväxling.

dagens musik:

1 kommentar:

  1. Haha, så jävla sant!
    Att man aldrig blir nöjd! Knas knas knas.

    Själv sitter jag hela dagarna inne på Coop och bara önskar att det vore fint väder istället för pissregn, sen när det väl är fint surar jag för att det är just det, och att jag är tvungen att sitta inne.

    Är man någonsin helt, perfekt, kaninteblibättre nöjd? "/

    Kämpa på! // N

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!