Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-05-21

Mag-ont.

Jag får mag-ont varje morgon innan jag ska till jobbet. I bilen blir det lite hyperventilering så rutorna immar igen...

Jag trivs inte med det jag gör.
Inte alls.
Barnen e ganska söta...
men lika dumma i huvet som de är söta. Ibland.

pratar inte med så många, när man jobbar ensam...
lärarna tycker nog att jag är för dum för dem..
för jag har ingen akademisk utbildning.

den enda jag pratar med är "creepy"...
Tänker inte nämna honom vid namn...
men han känns väldigt obehaglig att prata med och dyker alltid upp när jag är ensam.
han ler konstigt och andas genom näsan så den visslar ibland.
Alltid ljusblå skjorta och beiga byxor.
jag ryser varje gång jag ser honom. varför vet jag inte. han är ändå snäll...
men jävligt creepy.

måste hitta nåt nytt att hålla på med. det är inte kul att inte trivas på sitt jobb.
fast ja e tacksam att jag ens har ett jobb... få förunnat idag.

kan inte sova heller.

äh fuck it. jag ska läsa klart min bok nu.

Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson

Musik just nu: porcupine tree

3 kommentarer:

  1. Mina sympatier... Jag känner en liknanade ångestklump i magen på väg till mitt jobb varje dag också...
    Utan att ens ha någon creepy.

    SvaraRadera
  2. Du kan få komma och jobba som min personliga assistent! Inga tunga lyft, jag lovar. :P

    SvaraRadera
  3. Linnea: ja för fan vad sugigt det är att bara ha ett kneg man måste stå ut med... tänk om man fick jobba med sitt drömjobb? en plats utan creepy människor också...

    Sandra: Show me the money! pooos

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!