Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-03-24

vaktis, arvika och sömn

att vara vaktmästare tar verkligen på krafterna.
det kanske inte är så himla mycket att göra. eller så mycket svåra prylar...
men att inte ha någon annan att dela ansvar eller bolla tankar med är riktigt uselt. önskar man hade haft nån kollega iaf.
annars är det väl mest ett kneg man kan stå ut med tills man hittar något bättre.
pengarna är bra. bättre än vad jag hade förväntat mig.
men det är ett riktigt urtråkigt jobb...

jaja. nu har jag gnällt tillräckligt.

jag är nöjd att ha nåt som genererar lite pengar. och hoppas på att få råd till en liten arvikafestival i sommar kanske... =)

nä. nu ska ja sova. nattinus ät inte grus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!