Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-03-06

Morgoncigg, bebis, arbetslös

Jag tänkte att jag bara skulle skriva upp tankarna som de kommer.
Det blir nog knasigt tänker jag samtidigt.

Vet inte varför men blev glad.
Kim skrev en kommentar.
Jag ba... värsta groupien tyckte det var kul.
Hon har ju favvo-bloggen enligt mij.
Nej Kim, jag ska inte bojkotta morgoncigg.
den var för god för det.
och så fick ja nicco-kick igen.
ramlade lite över katten. skällde på katten.
fick ågren. men var för stolt för att säga förlåt.
vi är osams nu. fan också.

grannkatten ska ha bebisar.
hon är jordens sötaste.
men hennes husse verkar inte tycka om henne.
hon får vara ute dygnet runt, och får ingen mat.
jag gav henne mat och vatten i smyg.
hon blev glad och kurrade på min fot... ^^

tycker inte om att inte göra något på dagarna.
att typ min planering ser ut:
*vakna
*ät medicin
*ät frukost om du orkar
*blogga?
*typ hitta på nåt fram tills du e hungrig
*gå å lägg dig
vill inte vara arbetslös längre.
man känner sig liksom lite misslyckad av sånt.
tänkte ja kanske skulle ta en KY-utbildning på nackademin.
verkar bra där. man blir nog smart.

nä usch. ute är det kallt.
vått och plaskigt.
som flickan sa.
strike a pose and think of tyra banks

2 kommentarer:

  1. SÖT.

    jag blir glad näe du blir glad av mig.

    SvaraRadera
  2. vad skrev du i blogg-fan`?

    jag vill veta!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!