Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-03-02

HEMSKA DRÖMMAR!

Usch fy fan vilken fruktasvärt hemsk dröm jag hade! Och det fortsatte i all evighet verkar det som. vaknade gråtandes, och somnade om och fortsatte drömma! Nä fy fan usch!

Drömde att Tinas man Conny hade DÖTT! usch fy fan!
och så fort deras dotter frågade efter honom så började jag gråta.

konstigt ändå. för att så jäkla tajta är vi inte, men ändå! han är ju en vän liksom, och vänner tycker man ju om. Men jag tror att det var mest att jag blev så ledsen för Tina och hennes dotters skull... usch usch usch... har fortfarande svårt att skaka av mig känslan...

den här veckan hoppas jag på att få höra från något av jobben jag sökt. herrejösses. vill VERKLIGEN ha jobbet på Kreditor. drömde om det också mitt i allt gråtade inatt...
hmm. drömmer för mycket.

har aldrig drömt såhär mycket i hela mitt liv förut. undrar varför jag gör det nu? jag verkar drömma nästan varje natt så jag kommer ihåg det... nä, nu ska ja dricka kaffe. ska skriva mer senare.

1 kommentar:

  1. jobbig dröm. :( jag kommer sällan ihåg vad mina drömmar handlat om, men jag kommer ihåg att jag drömt och att det i 90% av fallen inte är några trevliga drömmar. sucks! :(

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!