Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-03-19

första lunchrasten nurå på nya vik-jobbet.
kul att vara vaktis, känner mig så manlig då.... =)

eller nåt.
om nån undrar så är bilden tagen på mig och tompa när vi leker fylle-leken kroppsdel mot kroppsdel... det här var nog hand mot armbåge och näsa mot armhåla med ett litet inslag av navel mot knä...

3 kommentarer:

  1. Första gången jag såg den där tröjan du har.

    Jesus is a cunt.

    Var i Belgien på Dodentocht, dödsmarschen, man går 10 mil eller springer inom 24 timmar.

    Han som ledde i början sprang och hade den tröjan.

    Det var rocknroll, viste inte då vad det var för tshirt.

    SvaraRadera
  2. okej,... det är nog en Cradle of Filth tischa tror jag visst. gammal som gatan själv.

    SvaraRadera
  3. Skit i att svara om du tycker jag är så läskig, kommer inte att skriva mer.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!