Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-03-08

Bakis, onyttig, nöjd

wuhu! jag har hittat nytt hem åt grannens kisse.
han ville dränka henne annars med bebisar i magen å allt!
fy vilken hemsk människa...
så jag har hittat en adoptivfamilj.
tack Micke du är verkligen bäst!

var å svängde de lurviga hängbrösten igår.
på patricia var det drag. vi åt först gott och dyrt.
Fredi blev hushållsgrisen tydligen. skrapade resterna... ^^
Sen kom svärmor och Johan förbi och sa hej. vi sa hej tillbaka.

och sen jäklaranamma var det dags för kalas!
alla blev fulleruller och hade superkul!
ja å fredi var hemma 20 över 4 imorse.
jag är tok-bakis och morgon-pilsk...haha.
klockan är kvart i fyra på eftermiddagen och jag känner mig fortfarande nyvaken.
det är såna här dagar man är glad att man inte har barn eller andra större ansvar.
utan bara får vara bakis och mysa framför en film i soffan...

oh mys. min fredi kommer snart med fryst pizza som vi ska äta... åh... jag kanske t.o.m vågar mig på lite pepsi?

Gårdagens mat:

Frukost: Stort glas kaffe, banan, macka me ost.

Lunch: Stekt kassler och stuvade makaroner. Isbergssallad till.

Middag: Förrätt - Pilgrimsmusslor med tryffel och jordärtskockspuré med limesås.
varmrätt - Grillad oxfilé (medium-rare) med bearnaise och pommes. oh så gott!
efterrätt - brownie med vaniljglass och jordgubbar. orkade inte ens hälften.

Kvällsmål: Drinkar och öl å shots å herregu vilket kalas.

Gårdagens träning:

haha, inte så mycket va...
Kutande fram och tillbaka i högklackat, samt ett X antal timmars tokdansande både i schlager-baren och på oxox-golvet. Det var roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!