Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-26

william och sessan

Sandra har tagit en jättesöt bild på min gamla skrutt-kisse när hon så prompt ska dricka vatten ur kranen i köket... typiskt katt. göra precis som hon vill. kanske typiskt kvinna?
-------------------------------------
Ska snart sätta mig på bussen in till stan. Gjorde som "mentackskaruha"-kim och kikade på I.am.will-TV och skulle kika på en Black Eyed Peas låt, men kikade lite längre och hittade min nya favorit...
SOS av Will.I.Am... himla bra va...

1 kommentar:

  1. gullekatten! men hon besitter helt klart typiskt kvinnliga beteenden. :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!