Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-26


en grym och ond ägare av denna golfbana.. ojoj!


uhuhuhuuuu... jag vet inte var sladden är för att kunna föra över bilder från mobilen till datorn... *gråter
tog jättefina soliga bilder inne i stan idag. var skönt att handla lite, strosa omkring och bara njuta av den nästan våriga värmen.
träffade Marie också. barndomsvänner sedan 7 års ålder. vi ses alldeles för sällan. hon skulle på dejt. det verkar bra. och spännande... har nog glömt hur det är... men har för mej att det var lika jobbigt som härligt att dejta...

intervjun idag gick jättebra! verkar supermysigt där och hon verkade intresserad... ett provjobb bara... sen får man se. =)

imorn kreditor... Supernervis! köpte t.o.m ny skjorta idag för att se extra representabel ut imorgon... hoppas hoppas hoppas...!

sandy... det blir ju kanske bastu i helgen hos patrik... kanske följa med? poooos

2 kommentarer:

  1. jag hörde rykten om det. men.. äh vafalls, jag sitter ju med dig på emässänn!

    SvaraRadera
  2. Åh vad sant! tack för kommentaren, skönt att inte alla är nejsägare.

    Du verkar klok, så du kommer säkert definitivt få det där jobbet! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!