Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-27

Dagen - D


nuru... jävlaranamma... nu ser man ut som värsta snygga kontors-bruttan... tyvärr kan jag inte visa någon bild eftersom jag varken har kameran hemma eller har sladden till mobilen...
men såfort jag hittar sladden så kommer bilderna börja ramla in. (bilden ovan är från en tidigare fest)

när jag köpte en skjorta igår på GinaTricot så blev jag så glad! Jag fick igen en storlek 44 över brösten! Äntligen! Har fått stå ut med 46 i alla tröjor och toppar just utav den simpla anledningen att det är för litet över just nassarna. men då har det varit sladdrigt och fult över magen istället. och nu äntligen hittade jag något som inte såg ut som kontors-slampans outfit.... =)

ska sätta mig på bussen om en timme och femton minuter. då kommer jag vara framme 20min för tidigt. men det gör inget. då har jag i alla fall marginal om tuben eller nåt skulle vara paj.

blir kanske träning när jag kommer hem. Om inte annat tänker jag nog strosa runt i stan om inte väglaget är fördjävligt. snöar nu här hemma, och är ganska mycket snö på backen, men vet inte hur det är inne i stan..

Sandy ska också på intervju idag. Hoppas det går bra för henne! hon ska till ett café. oh, hon skulle vara det bästa cafébiträdet nånsin. en skrattande bubblig tjej som kommer med en rykande varm latte och en solbulle... oh vad fint. hoppas hon får förkläde också... sötast!

vet inte vad jag blev mest nervös för nu... mig själv eller sandy?

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!