Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-12-04


De spelar imorn på Das Boot kryssningen. Jag längtar. hoppas det blir lika bra som på arvika 07. Love love love.
Å sen blutengel, infected mushroom och danger spelar. MASSA KUL! Love
kommer sakna fredi bara. men de e okej. han har att göra här hemma, å ja har att göra där borta... i tjej hytten. nä nu du! nu ska ja sova.

är nog lite extra tjock idag tror jag.

fast jag har ätit bra för en gångs skull! SUSHI!! älskar. och det tyckte Zara också om. Hon tycker om all mat tror jag. Det är det enda hon pratar om när jag hämtar på Förskolan.
tss, söt gröt.

nä, känner mig inte så seriös på de här bloggandet idag. blev inte så smart inlägg kanske.

har kutat runt en massa idag, inte haft tid med träning. men har träningsvärk i magen ändå. varför?! oyy va otränad man blitt då om man får det av ingenting. ajajaj, dags att rycka upp sig. men snart är jag ju bofast nära gymmet också, slipper åka två mil för att träna. bara buss i fem km... =) eller så cyklar man. fast de är ja nog för lat för. tihi... nä. nu ska ja göra nåt ja inte gjort nånsin. men eftersom jag ska flytta nu tänkte ja prova... ska röka under fläkten här hemma... äcklit kanske. vet itne. lagar inte mat här längre... =)

aaa... över och ut då...

/Tjock.smock

1 kommentar:

  1. det ska bli så jävla grymt! sitter här på jobbet och vill att tiden ska gå fooortare. dudududuhh!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!