Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-11-25

paniiik!

Jag har inte tränat på jättelänge nu, inte så hårt som jag velat iaf. Och jag känner bara hur jag sväller! Imorn ska jag skotta snö från taken i Stockholm stad, och då jäklar kommer jag nog bli av med mer än en kalori iaf... =)

flyttar om bara ett par dagar. inte färdig packad ännu. tänker ta det sista på torsdag och helgen.

och så är det Das Boot kryssningen den 4:e! Samma dag som både Patrik och Conny fyller år. Conny får ja messa, men Patrik träffar ja ju på båten! Yey, sjunga och kalasa som fan!
och det sköna är att jag slipper sitta på bussen i en timme hem sen efter det. För då har jag flyttat, och jag sitter bara på bussen i en kvart! TJOHOO!

Pirrigt... måste sova nu. oavsett om jag vill eller inte. ska ju upp tidigt imorn. Klockan 05:00 närmare bestämt.. =), hitta bra arbetshandskar bara... =)

kramelikrus, ät inte grus!Såhär normal såg fredi ut när vi hade kalas för ett par helger sedan. =) men han är söt ändå. världens finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!