Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-11-22

Luxor.

Förresten... glömde skriva förut att jag och Fredi fyller ju 4år ihop i slutet av januari. Och eftersom han är ledig hela februari så tänkte vi åka en vecka då till Luxor/Egypten. Min drömresa verkligen. Vi hittade en resa genom Apollo.se som var billig och bra. Och då har vi även råd med en en-dagars resa upp till Kairo för att se på pyramiderna i Giza och det egyptiska muséet.

Vi valde Luxor just för att de flesta sevärdheterna finns där såsom Luxortemplet och Konungarnas dal. Och åker man till Egypten så är det väl ändå för sevärdheternas skull? Vill man bada kan man åka någon annans stans enligt mig.

Nästa resa får bli Dubai... Det är näst på listan för mig. Men det är bra mycket dyrare att åka dit än till Egypten.

Åh jag kan knappt vänta. Soligt och varmt och en massa häftigt att titta på. Mys mys... synd bara att man inte får bada i Nilen, men det är ju av en god anledning också... Det finns för många krokodiler för det... :)

Imorn blir det skjutsa fredi till jobbet, gymma och gå igonom alla papper inför flyttandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!