Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-12-01

Middagen igår

Ja, eftersom att jag inte fick ihop ett fungerande bord förränn idag så fick jag bruda på middag i soffan dubbelvikt över knäna för att nå ner till de små pytte "lack"-borden jag har där.

Det blev kryddiga färsbiffar med tunisiska kryddor, bulgur, en het tomatsås, och en sval mynta och vitlöks sås med crème fraîche som bas.
Och en vanlig grönsallad till.

Det var tydligen över förväntan, och han var gullig som hjälpte till med matlagningen.

Lite skratt åt att han inte lyckades stänga locken på mina burkar... manligt I know...
Gos, rodnande kinder, töntigt beteende och blyga känslor. Mjuka pussar och en snuttigt hejdå senare och jag sov som en liten gris. Och kramade på mitt ägg. (en kudde som ser ut som en ägghalva)


Vaknade upp och mådde skit i kroppen. Har feber och död röst...
Men hjärtat mitt skuttar som aldrig förr..

så otippat, men så mysigt.
inte alls vad jag väntat mig, eller ens letat efter... det bara blev så antar jag...

men vi tar det lugnt och långsamt, och ser vad som händer... Inte som att man har bråttom direkt. =)


Puss alla fighters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!