Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-08-29

Finns ni kvar?

Efter mitt uppehåll från bloggen förut så verkar det (av naturliga orsaker) att inte lika många kikar in längre.
Fast ni är en hel del, och ibland tjongar det till om en kommentar från någon av er trogna gamla rävar som klänger er panikartat kvar hos mig, likt en koala runt en eukalyptys-stam under pågående skogsbrand...


eh... jo det jag skulle skriva var;

Vilka är kvar? Och vad vill ni se/läsa mer av?

Skriv en liten kråka, så lovar jag att lyssna och bli bättre.

3 kommentarer:

  1. jag är kvar!
    O jag vill se DIG, DJUREN, DIG, TRÄNINGEN och DIG! <3 puss! (Fast helst av allt vill jag se dig iRL också)

    SvaraRadera
  2. Självklart är jag kvar =)
    Blir glad bara du skriver överhuvudtaget! :D

    SvaraRadera
  3. Jag läser bara för att hålla koll på dig :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!