Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-06-11

Värmen

Är väl för underbar?
Har solat mig i en timme nu och känner mig fullständigt utvilad och redo för en ny vecka.

Imorn är det utbildning från lunch till kväll, vilket bara känns bra att möjlighet ges för en som är lika "grön" som mig.

Projektet jag jobbar med är fantastiskt kul och krångligt. Och ska generera en 6miljoner om jag sköter mig.

Det är så jävla underbart att ha fått den här chansen, att någon headhuntade mig, tror på mig och satsar på mig!

Jag hoppas verkligen att alla får känna den här känslan någon gång, att vara betrodd och önskad.

Nöj er inte med det lättaste eller bekvämaste, utmana er själva och sträva uppåt! Det är en fantastisk känsla att växa i takt med sina ambitioner... Och att också våga ha höga ambitioner!!

Ikväll blir det kuta som gäller för att bli av med överskottsenergin, och samla tankarna inför veckan.
Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!