Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-06-10

Godmorgon

Halv sju vid kontoret, lammen bräker på gården bredvid, hjullastaren brummar i bakgrunden och allt fler grabbar med munläder och pondus ramlar in.

Jag har redan jobbat en halvtimme... Säger vi.
I alla fall jobbat på att vakna till liv, men gläds åt det faktum att det är fredag och det betyder att jag slutar redan kl. 13.00!

Idag känns livet liiiiite bättre än vanligt.

Hur är eran morgon?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!