Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-12-17

ont

min mage verkar ha sagt upp sig helt, så jag vågar mig inte riktigt på det där med gymmet ännu.
vågar inte ens lita på en fis, så jag litar inte riktigt på att ta i med vikter heller just nu.

förhoppningsvis får jag tid hos farbror doktorn på måndag och få lite hjälp med magen.

för jag känner mig svag och klen och slapp nu när jag inte tränat på länge. en sak är dock positiv! jag känner mig inte tjock. och det verkar jag inte blivit heller. =)

jaja. nu ska jag återgå till att trycka i mig vätska och kolla igenom alla play-kanaler...

piss och kräm!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!