Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-09-02

Snabb uppdatering

 Det är så jäkla jobbigt att inte ha tränat på länge. Känner mig slapp och svag och orkeslös. Men förkylning och rethosta på sensommaren verkar ta sin tid att bli av med. Och så har jag ju haft fullt upp med flyttandet.

 Jag sov första natten här i natt. Ingen annan hemma, och försökte njuta av tystnaden och att jag ensam fick breda ut mig i min 160-säng.
 Det resulterade bara i att jag bollade ihop alla kuddar jag hittade bredvid mig och låg och kramade på istället. Kändes inte lika ensamt då. Men jag sov gott i alla fall.
*tuff_tjej_85*

Känner att livet tagit en annan vändning nu, och att jag kanske ska lägga ner bloggen.
Motivtionen och engagemanget finns inte för den längre. Och nu när målvikten är nådd så har den fullgjort sitt syfte.
Kanske startar jag en ny, kanske inte. Kanske stannar jag kvar en stund, kanske inte... vi får se.

Just nu så ser jag bara ön Samos framför mig. Och försöker fokusera på det.

Harebrahej!

2 kommentarer:

  1. Jag har också massor med kuddar på ena sänghalvan när jag sover ensam...
    Kommer sakna din blogg då jag följt dig länge men förstår hur du menar. Startar du en ny kan du väl lämna en kommentar hos mig, gillar ditt sätt att skriva och du har bjudit på många goa skratt!
    Njut av Grekland och Samos!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Fin och inspirerande blogg!
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!