Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-09-20

Är ni fortfarande med?!

Push it! Pump it! Fight it! Struggle! Cry!
Do whatever it takes to get the satisfaction of a relaxed and strong body!!

dags att starta upp kroppen igen. skönt att träna sist. och avslutning med bastu på det löser upp de knutar som mina trötta och otränade muskler samlat på sig.


Mina mål för den här månaden:

* Minst 10 träningstillfällen innan månadsskiftet.
* Jogga intervaller på löpspåret mellan Flaten och Drevviken.
* Lägga upp ett veckoschema för träningen under hösten
* Träna BodyBalance minst 4 gånger innan 1:a oktober.

Hänger ni på?

Vad ska ni ha hunnit med i träningsväg innan den 1:a oktober?

1 kommentar:

  1. Jag och lillkusin har börjat jogga tillsammans minst 2 ggr i veckan. Skit skönt, och vi taggar verkligen varandra! Dessutom har jag lovat mig själv att jag också ska jogga eller träna på annat vis minst en gång till i veckan...

    Nu jävlar måste jag försöka klara av de där sista kilona...men det går trögt! :(

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!