Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-06-07

Rösta!


Såhär ser jag ut idag.
Under 80kg.
För första gången på 6år.
Nu fåre vara bra va?
Eller vad tror ni?
Ska jag kämpa bort de sista 5kg:a för att ha lite marginal? Eller ska jag kämpa mig kvar här?
Som tidigare behöver du inte kommentera, men du kan klicka "Bra" eller "Anus"....
Bra = Stanna nu, det är NICE!
Anus = Kämpa de sista för marginalens skull.

3 kommentarer:

  1. för marginalens skull? låter dumt tycker jag, du ser bra ut som du gör. och vikten är liksom inte väsentlig, kolla på bilden och säg ärligt att du måste gå ner 5 kg till? nej just det. puss!

    SvaraRadera
  2. Du e skitsnygg!
    O jag röstar inte alls för du får gära precis som du vill :*

    SvaraRadera
  3. FY FAN va smal du är!!! Du är riktigt riktigt fin, och jag tycker inte alls du behöver gå ner något mera! Fast det får du självklart avgöra själv! :)
    Själv kommer jag inte ge mig förän jag nått mitt mål...hur lång tid det än kommer ta.
    Fem kilo som ska bort sitter verkligen FASTKLISTRADE på min kropp!"/

    Hejja diiig! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!