Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-06-01

jag vill ha ett nummer!

Då jag har lämnat in min HTC-telefon på reparation (sprucken display)... så sitter jag nu med en riktig skittelefon (Gammal gammal Nokia - Hela 2år gammal!!).

Så... snälla ni som jag KÄNNER. (OBS OBS, KÄNNER!), maila över erat telefonnummer till mig...

har dem inte kvar nu när jag har skittelefonen, och jag vet inte när jag kommer få tillbaka min ordinarie, så om du vill.... ge mig ditt nummer igen.

poooosi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!